Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Feb 2025 18:24:15 +0200

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2511371/00411 
aadressile Harju maakond, Saku vald, Tõdva küla, Tõdva tee 17, Harju 
maakond, Saku vald, Tõdva küla, Tõdva tee 17 (Ühepereelamu, reoveemahuti) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun Teie kooskõlastust kasutusloa eelnõule.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27276856>  (menetlus nr: 
473163), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LIIA ORLOVA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister